Follow @hybrishoran

it began in hässleholm holm holm holm holm


don't get used to it men jag vill bara fastställa ett par fakta som gör gräset lite grönare på min hällevadsholmiska fotbollsplan:

att höra jessikas röst när man inte hört av henne på ett tag gör mig väldigt glad, den omtalade lund-resan börjar närma sig och det gör mig väldigt glad! ska äntligen få träffa den charmiga lilla skåningen Polly och det blir jordgubbar, vin, vattenpipa och hawaiipizza uppe på hennes magiska tak till förfest och därefter fest natten lång. Skall till Stenungsund imorgon och hämta ut tågbiljetterna imorgon och dra med mig Jessika för jag behöver en kram av allra bästa sort, sedan blir det jordgubbskalas med grannarna som borde gjort abort (hehe okej nu var jag hemsk men det rimmade ju iallafall.)

Sämst är dock att ensamheten och ångesten smyger sig på när bäst den vill och tomrummet som uppstår när någon inte hör av sig gör ont, inte sant ?

Det här är och förblir det mest innehållsrika inlägg ni någonsin kommer få läsa här på grapewinefuckers, ehehe hejdå fuckers.

Kommentarer
Postat av: polly

Jag längtar!

2010-07-20 @ 17:49:31
URL: http://honsomkallaspolly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har inget val, jag orkar inte med mig själv längre.

2010-07-20 @ 20:11:19
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

då får dom inte orka med mig.. då är dom inte riktiga vänner. kan dem inte acceptera att jag vill ha en fin kropp, så får dom leta efter en annan tjock tjej som dom kan se smala ut bredvid.

2010-07-20 @ 20:20:32
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0