Follow @hybrishoran

brave women wear plum red lipstick?



Nämen. Efter en lång konversation av den sort som gärna spårar ur och börjar miserabelt, blir ganska amusant och slutar upp i elände och fnitter, ja efter en sådan konversation så bestämde vi oss (med alldeles för mycket kaffe i kroppen) att sätta upp en fotostudio och ta lite foton. Vet inte vad det är som får oss att jämt spåra ur för helt plötsligt river vi ut alla vinylskivor på golvet och tar en hel massa läckra bilder! Jag hade beslutsångest för vilka som skulle hamna uppe på bloggen, så ni får helt enkelt klicka här så har ni alla. Kommer säkert bilder allt eftersom också, men här är två ganska meningslösa bilder sålänge.

Måste säga att Jessika ser jätterolig ut när hon sover, funderar på att gå ner och fixa kaffe men man vill ju inte skrämma hennes låtsassyskon - som förövrigt verkar lite smått rädda för mig - genom att visa mitt morgonfejz. Idag ska vi göra som på den gamla tiden - ringa med telefonen! Och sköta hushållet, man är väl man liksom. Undrar om vi ska köra rond två utav att spela gitarr, piano och sjunga. Jag och Jessika satt och knåpade ett tag men tror bådas självförtroende brast när vi insåg att förkylningen bara tillåter kråksång och fnitter.

Hur som helst, dags för att pilla Jessika i näsan så hon vaknar någon gång, så här kan vi ju inte ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0