Follow @hybrishoran

Well I realize that I've been hypnotized, I love your gypsy eyes, Alright!


Mitt negerkrull har knappast hållt sig i schack medan jag varit sjuk, snarare växt och lockat sig för det vilda, skulle numera vilja kalla det en trafikfara, dags att dra fram saxen tror jag! Idag är det första dagen på länge som jag vistas i mitt sovrum, jag yrde runt som en galning i min stora tröja och tjocksockar som sträcker sig till knäna, dansat runt (trots feber, det ni!) till mando diao och städat som en dåre. Nu kan man minsann spela curling på golvet med mats blanka huvud! faxade över mitt sjukintyg till skolan på tal om lärare, så nu är det ordnat!

Till något sorgligare; min och jessikas saknad till varandra har tagit sig till nya nivåer! Vi pratar nu på MSN, puffar varandra på facebook och smsar varandra bara att checka läget. MISÄR. det är alltså ohälsosamt att vara sjuk på fler än ett sätt! På torsdag sätter jag iallafall foten utanför dörren för att följa med jessika till bröstinspektörernas snusknäste! hon ska nämligen på mammografi och det, mina damer och herrar är ju egentligen hur komiskt som helst. I sånna stunder är det helt enkelt obligatoriskt med sin bäste vän - sjuk eller inte - och en hand att hålla i! Lägesrapport slutförd, nu: destination sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0