Follow @hybrishoran

Mama, just killed a man. Put a gun against his head, pulled my trigger, now he's dead.

 

Saker som suger måttligt mycket just nu;

1. Min pojkvän befinner sig våldsamt många mil bort ifrån mig, den påtagliga känslan av att ha umgåtts ihärdigt en månad i sträck i princip gör att tomheten gör sig duktigt påmind.
2. Han föreslog att jag skulle åka hem till mina föräldrar och ta det lugnt i helgen, sagt och gjort då jag knappt gjort ett smidigt eller smart val i mitt liv lyssnar jag hellre på hederliga människors råd, men tyvärr jag möttes utav kaskader av spyor från syster så fort jag landat.
3. Ifall det nu visar sig att vinterkräksjukan ollar mig rakt i ansiktet någon gång under helgen så vet ni vart ni hittar mig, ett par meter nergrävd i jorden.
4. Ang. gårdagen dedikerad till alla kvinnor så vart jag mest bitter över alla "Femi-nazis" som målar om ordet "Kvinna" till någon radikal-cool trend där man kastar runt ordet "KROSSA PATRIARKATET" utan att ha läst på ordentligt. Det känns som man tappat poängen, någonstans på-ängen, heh. Spenderade dagen med kvinnan i mitt liv, det vill säga Ronja och jäste i soffan framför barnfilmer och bakgrundsmusiken komponerade Christine med hjälp av sina egna uppkastningar och klagorop.



Över ut, nu; mammas hemlagade mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0