Follow @hybrishoran

I am the captain of my pain 'Tis the bit, the bridle and the trashing cane.

 
Man får väl passa på medan jag har en dator tillgänglig. (Ovan ser ni ett påbörjat men allt annat än färdig  projekt gällande min lägenhet)
Befinner mig just nu i Majorna, i Amandas säng och har sovit mer inatt än på över en månad. Huurraaayyy for that. Det gör att jag känner mig aningens groggy och har spenderat mestadels av min vakna tid med hennes mamma i köket med kaffe och cigg. Jag har liksom ett jävligt tomt schema framöver i mitt liv och har planerat att spendera en tid hos mina föräldrar, och givetvis mina brorsbarn + extramamma Jessica. Det är ju trots allt då jag mår som bäst.
Förutom det? En känsla utav oro infinner sig över att behöva ta sig ifrån Majorna till Östra-området helt själv, fråga inte varför jag har inget bra svar där . Igår efter jobbet hamnade jag på Liseberg med två helt lyriska tjejer, vi införskaffade oss varsitt åkband och körde hela racet. Min normala endorfindos var inte ens att tänka på men desto mer död var jag efteråt, herregud så vi skrek, skrattade och dansade runt. Min feber eskalerade dock ett par hack där jag sprang runt i strumpbyxor fastän vi firade in Oktober månad. Vi mötte upp en Johan på centralstationen och välkomnade med kramar och hamnade sedan på en krog med Irish coffe och god mat.

Mer än så har inte hänt. Nova flyttar ut idag då hon fått sig en egen lägenhet! Så nu är det bara jag och lille Kajsakatt igen. Det funkar bra det med.

Ta hand om er, Mathilda.
Bilder från igår finner ni nedan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0