Follow @hybrishoran

Well, she's walking through the clouds. With a circus mind, That's running wild.


När jag ändå redan gett er en bild på mina fötter igår så får ni se dagens fot-outfit. BARFOTA. Ja, jag tänker strosa runt barfota så länge jag kan idag, har påbörjat projekt lägenhet, men det går sådär. Jag jobbar på det åtminstone. Idag har jag långkjol på mig och känner mig lite för flickig för att våga gå ut men jag gör det ändå. Och ett glas vin har inte skadat en sådan här solig dag, inte två heller. Nu tänker jag sätta mig på balkongen och lapa sol några minuter innan jag fortsätter med städet. Låter hjärta dansa lite för sig själv idag, inga rep som håller tillbaka, inga knutar som trycker, det har det faktiskt förtjänat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0