Follow @hybrishoran

Did you have to go to jail, put your house up for sale. Did you get a good lawyer?



Ja här var det väldigt mörkt och introvert. Fransk poesi på väggen även om grammatiken kanske fallerar rejält, och ett kapitel som är ett utav mina favoriter. Lägenheten är fortfarande på ända men det gör ingenting idag. Skall sätta mig någon timme på balkongen och lapa några solstrålar. Idag ser jag verkligen inte fram emot jobb, hade behövt komma till Åstol nu med en gång, för den här delen utav mig skämmer upp mig och jag vill till den döda biten där ingenting ont kommer in, och där jag får lov att gå sönder för ingen är väl riktigt hel just där. Jag är trött på att vara bipolär, mer nu än någonsin. Jag kan inte säga nej, kan inte säga ja, kan inte äta, kan inte sova, kan inte tänka klart och den enda jag blir arg på är mig själv. 

Äh, åt helsike med balkongen, nu går jag ut på en promenad i solen. Du är aldrig så dum som du tror du är förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0