Follow @hybrishoran

Jag såg mina vänner, med hariga ögon, och alla glada lögners slut.


Jag skrek för jag var rädd, jag skrek:  "Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem!"

Har tryckt i mig en spartansk frukost. Har tittat på flertalet avsnitt serier och kaffet har kallnat lite. Min lägenhet kan efterliknas en skolåda som man sporadiskt lagt i små minnen efter behov. Lägenheten är som minst nu när allting står i en stor klunga i mitten och sängen är på fel planhalva. Men den ska stå här, var tanken. Och jag ska snart börja lyfta skrot och forma skolådan till ett hem igen. Har inte duschat på ett par dagar så jag är ganska så äcklig fast jag bryr mig inte idag. Tänkte försöka mig på att laga mat idag, "Dags att växa upp" säger folk till mig. "Nähä du, jag vill vara ett barn ett litet tag till!" säger jag. Jag ska sy lite idag också, har nästan glömt hur det är att ha fritid. Vem har ett paket cigaretter att bjuda på ? Denne människa skall jag förevigt kalla "Du allsmäktige härskare" och bjuda två paket tillbaka. 

Tänkte ta tag i diverse daily achievements, vi hörs när skolådan blivit bovänlig igen, en dusch vidare till kaffe med johan och mitt hjärta lite lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0