Follow @hybrishoran

Du kanske kan spela, men kan du kötta?


Snart kommer det en näve bilder, och bortsett från det har jag insett mycket de senaste dagarna. Jag vet vad jag vill, och jag ska ta mig tid att lyckas ta mig dit. Jag har en mamma och en pappa, syskon som står bakom mig i allt jag gör, det är huvudsaken. Nyheter i mitt liv ni antagligen inte fått nys om än ? Nåväl:

Jag är skeptisk till att ha mycket vänner , jag håller det gärna smått och kort och jag vet inte varför. Jag har världens finaste, underbaraste brorsbarn och deras mamma är också bäst i världen som låter mig få vara ett barn när jag vill det, men respekterar mig som en vuxen människa. Söndagen spenderades genom att springa runt i gräset, leka lekar jag brukade leka när jag var barn, dricka kaffe och äta god mat. Kanske ikväll eller imorgon kommer det upp fina färglada bilder på barnen , och lite utav helgen på Åstol. 

Nu skall jag avklara dagens uppgifter innan jag far iväg till jobbet. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0