Follow @hybrishoran

You are the hole in my head You are the space in my bed You are the silence in between What I thought and what I said.


Går under namnet klyschan idag.
Går inte ur sängen idag. Far in på sjukhus imorgon, ajdö verkligheten.
Jag välkomnar er, dramatik och hysterik. Borde ju blivit poet eller något.

Har min blommiga sommarklänning på mig idag
och så lät jag läpparna vara lika röda som mina naglar.
Klarar ju inte av mig själv när jag hittar mig på botten
och sjunger sommarvisor i snön. 

Förövrigt är himlen alldeles för grå, och jag är blå.
Precis som mina tår.
Rufsigt hår.
Jag kan hålla på hur länge som helst, det finns ingen hejd för nybörjarpoeter.
Dom får ju säga allt som alla redan sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0