Follow @hybrishoran

Vi förtjänar nog ändå och få köpa lite koks och så, för det var så väldigt längesen vi svek oss själva och dig igen.



Nu far självkänslan åt pipsvängen och hälsan med för den delen.  Men det går la över, göööörgott som man säger i Götelaborg.

Igår var jag ute och träffade käre gamle fiskis, och han var samme gamle vän förutom sitt berusade tillstånd. Och det var väldigt roligt. Idag är det inte lika kul dock, mina ögon går i kors nu , sitter och väntar på mina föräldrar som förövrigt är världens bästa. Det som hade gjort det ännu bättre är ifall de tar med Ronja. Annars följer jag förmodligen med dem till Åstol ikväll.

Hästpojken i rubriken förresten, Caligula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0