Follow @hybrishoran

And it rips through the silence of our camp at night, and it rips through the night.


"If I was young, I'd flee this town
I'd bury my dreams underground
As did I, we drink to die, we drink tonight
Far from home, elephant gun
Let's take them down one by one
We'll lay it down, it's not been found, it's not around"

jag orkar verkligen verkligen verkligen inte ha någon mer jävla separationsångest, ångest över att bjuda hem någon för att få ont i bröstet när dom går, att vara på stan och säga hejdå vid bussen. Jag orkar inte jag orkar inte. Jag slutar krama folk hejdå för en bröstkorg mot min är det värsta som skulle kunna hända mig nu. Jag vet ju så väl att alla måste gå tillslut, har bara en handfull. Snart åker Erica tillbaka till stockholm, snart flyttar en annan kompis från Göteborg helt, snart har jag dragit ner den enda människan jag litar på. Mördarmaskinen Mathilda är tillbaka.
jagorkarintehaseparationsångestlängre, jag orkar verkligen verkligen verkligen inte ha någon mer jävla separationsångest, ångest över att bjuda hem någon för att få ont i bröstet när dom går, att vara på stan och säga hejdå vid bussen. Jag orkar inte jag orkar inte. Jag slutar krama folk hejdå för en bröstkorg mot min är det värsta som skulle kunna hända mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0