Follow @hybrishoran

You're so cute when you're slurrin' your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.



Här har det varit tyst i ett par dagar. Ibland tryter lusten och det har hänt alldeles för mycket de senaste dagarna, höll nästan på att glömma bort mig själv tillochmed. Men nu är jag tillbaka, och det har varit känsloladdat från båda håll. Planen är väl den att jag skall vara ledig från jobbet i 4 dagar den här veckan och tiden skall spenderas väl ute på ön. I övrigt håller jag mig relativt lugn om dagarna, åker till jobbet med lätta ben och går därifrån med en värk i dem värre än Judas samvete. Jag ränner ute sent om nätterna med fina vänner och jag kryper ner i min säng och somnar ensam. Erica har farit iväg till Peru och jag har inte hunnit gråta än, har väl inte riktigt förstått att hon är borta. Tänker fortfarande att jag kan sitta kvar på buss 17 och hoppa av vid vågmästareplatsen och ligga i hennes soffa med tårar i ögonen och så slänger hon sin tyllkjol på mig så klär jag på mig den och sitter där och gråter men det är bra för det är min bästa kompis. Tack och lov kommer hon hem till hösten och då skall vi sätta igång med allt vi borde gjort för längesedan, plugga och jobba, ordna upp allt som vi behöver ordna upp. 

Och inte nog med att Erica har åkt så är Rebecca i Tyskland och gör det landet obeboligt. Men hon kommer tack och lov tillbaka inom två snara veckor och sedan har vi ju hela sommaren på oss att göra hyss som vanligt. Det känns dock konstigt att känna sig ensam, jag har ju fortfarande människor omkring mig men alla har inte åkt utomlands, vissa valde bara att pysa härifrån ändå. Men jag har varit med Anna och Britschgi, Esther och Emanuela de senaste dagarna. Den kommande veckan tänker jag dock spendera enbart med mig själv, och min familj. 

Jag hade nog inte kunnat pumpa ur mig ett mer näringsfattigt inlägg, men det får vara så här i några dagar till. Måste fokusera i några dagar till innan jag är ledig och utvilad. Känner mig glad och bekymmerslös just för tillfället, pratar med bra människor , umgås med bra folk och önskar allt kunde bo lite närmre mig, eller jag dom. Tills jag är tillbaka så önskar jag att ni håller er själva uppe, dra i alla trådar för det behövs ibland.

Love and Rockets.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0