Follow @hybrishoran

Spara dina tårar till nästa krig, älska dig själv med en handfull arsenik.

Navid Modiri & Gudarna.

Det händer faktiskt inte någonting just nu. Lyssnar igenom alla de gamla albumen utav Navid Modiri & Gudarna, sedan min födelsedag har jag lyssnat idogt och princip endast på Navids egna debut "Hopplös". Det är en så intelligent djävla ärlig och fantastisk platta och för er som inte hört den så ge det en halvtimme utav ert förmodligen inte lika näringsfattiga liv som mitt, men något åt det hållet åtminstone, så här en grå junimåndag. Ni hittar den här.

Mer har hänt, även mindre. Jag inväntar finbesök av Erica och Johan, vi satt och sörplade vin igår och kvällen var behaglig och stabil för det mesta, tror jag. Men då talar jag bara för mig själv. Idag blir det kaffe och gitarrspelande. Jag har så fina vänner, jag fick en gitarr utav Johan som han köpte i Istanbul. Jag har ju velat lära mig på riktigt, så himla länge nu. Dessutom fick jag en t-shirt av honom från The Cavern i Liverpool, där Beatles blev upptäckta. Johan är bra på att göra mig så där glad så jag hoppar upp och ner i hans soffa. Så snart kommer de över och då skall vi bara andas, ventilera och prata. Det behövs inte mycket mer än så för att göra en liten Mathilda glad. 

Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0