Follow @hybrishoran

Mina tankar kladdar ner dig, mina händer torkar av .




Ser ut som ett vrak men det gör ingenting, jag har semester nu. Jag har gjort mig en skål nudelsoppa och försöker packa inför en tid på Åstol, klarar inte av att vara i stan när jag bara känner mig ensam. Kommer förmodligen vara lika ensam på Åstol men jag har iallafall min familj och det skall bli skönt att komma till den gudsförgätne ön igen. Packar ner gitarren och tvingar mig själv lära mig ordentligt nu. Packar ner hjärta och själ och beger mig ut till havet och låter mig själv ventilera lite. 

Idag har jag jobbat och sedan tog jag en fika med Evelina, nu är det dags att sätta fart innan jag blir lat och somnar.

Kärlek och raketer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0