Follow @hybrishoran

And I know our song is old but heavy as I see dry leaves fallin' down, oh .



Förvirrad, svag och ynklig tjej walking. 

Skall mentalt börja förbereda mig för arbete, behöver jobba så jag tänker på annat. Känner mig som en ganska elak och fruktansvärd människa utan att jag egentligen har gjort något. Min existens känns överflödig idag, men så skall det ju inte kännas. Pity-party-marathonet fortsatte igår med, Johan glömde min gitarr och gick till bolaget och köpte en box vin istället, sen satte dårskapet igång. Rebecca, Emanuela och Britschgi kom också förbi lägenheten, Erica låg mest och sov i min säng. Jag vill se Timbuktu imorgon, mer än något annat just nu. Jag behöver det. Ikväll skall jag spela sorglig blues på min nya gitarr och sjunga så änglarna gråter i himlen. Sån dag idag. Saknar min ängel i himlen.

Kommentarer
Postat av: uppsalamarkus

låt mig veta hur the blues kommer along.

Svar: Det skall jag absolut göra.
mathilda karlsson

2012-06-05 @ 19:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0