Follow @hybrishoran

Månbarn och Cancerbarn.



Skall förklara lite om boken som är under produktion. Jag skall inte skriva den ensam.  Skriver den med Emanuela, en av mina närmsta vänner. För er som känner henne vet att hon är mycket ärlig i sitt skrivsätt, aldrig särskilt disturbing men mycket bra på att klä känslor i ord, låta metaforer bli verklighet så där verkligt så att det gör lite ont i magen. Cancerbarn kommer hennes del i boken heta. Jag vill bara ha ett litet humm om hur många som kan tänkas vara intresserad av att köpa den här boken? Priset kommer att ligga på en 70/100kr enligt bokförlaget, och en ca 500 ex kommer säljas i bokaffärer till en början och sedan kommer det tryckas fler men jag har bett om några egna ex att ge bort eller sälja lite billigare till nära och kära. Ni behöver inte svara här, men kommentera eller maila mig på [email protected] , jättetacksam för svar, jag tror inte ni kommer bli besvikna. Detta verkar bli jättebra.

Kommentarer
Postat av: m

galet vad underbart, jag saknar er, och jag har inte haft pengar eller tid eller energi att träffa er, men nästa helg kanske jag kan eller helgen efter det!

2012-01-21 @ 17:14:28
URL: http://soulsong.blogg.se/
Postat av: Julia Britschgi

Vad roligt, jag vill jättegärna köpa den! :D

Och haha där var ju jag i inlägget innan :))) Himla fin blogg!

2012-01-22 @ 14:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0