Follow @hybrishoran

I know we'll grow but we'll never bloom again.


Jag är tillbaka tror jag , kanske inte. Det är ännu lite oklart. Har stannat upp lite grann, sett mig omkring. Har gått vilse och försöker hitta tillbaks. Spenderade kvällen på Haddocks igår, mobilen var död i stort sett hela kvällen. Det var skönt på ett sätt, och skönt att den låg i fickan tillsammans med kort+leg då blev rånad på i stort sett allt utav värde i min väska under kvällen. Men det var en fin kväll, spenderade kvällen med nya och gamla vänner, med ett sjusärdeles pangparty.

Det gör ont i hela hjärtat när jag tänker på att kärleken inte är till för mig, och det blir aldrig detsamma igen. Det vore naivt att hoppas på att en vacker dag kanske jag kan få vara den där flickan som fick hans hjärta att slå som en galning, och fjärilarna att virvla runt i hans mage. Men att inte hoppas vore att gå under. Och att hoppas vore dåraktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0