Follow @hybrishoran

ONLY NOW HE'S A VAGRANT IN MY HEAD. _ljuger_för_mig_själv_och_för_alla_andra_jag_älskar_dig_mer_än_jag_behöver_dig_och_jag_behöver_dig_så_himla_mycket_


Såhär såg gårdagen ut. Jag minns inte så mycket mer än så, det vart ju meningen att detta inlägget skulle postas igår men det fanns ingen tid. Joachim kom över med lunch, Rebecca och Adrian kom och tog för sig. Vi satt och pratade en timme tills jag skulle till jobbet. Där var det kaos, jag var glad att jag bara jobbade 3h igår för alla var så arga på varandra, men det höjde min egen prestationsförmåga och jag briljerade. Jag tror inte någon utav er nyfikna på vad som hänt mig den senaste veckan, men här kommer än snabb revy ändå.

fotograferade Emanuela, och vaknade upp i samma kläder som dagen innan.
Kände mig ofräsch och det var jag också.
Jag och Joachim erbjöd oss att inte försumma Rebecca en dag. Vad tror ni att hon gör?
Hon går och lägger sig i fosterställning och som kompensation fick jag en rolig bild.

Försökte intala mig själv att smärta bara är en högre grad utav njutning, men det var svårt när jag satt
på min balkong och intalade mig själv att jag inte var trött, att jag skall jobba och vara glad. Hittade
anteckningsblocket som Joachim visade upp sin nya penna med. *4karats guldpenna med "off white"
handtag, MYCKET viktigt* Haha han är rolig, när han köpte den:"NU kommer jag få ligga!"

Kom hem till en obarmhärtigt stökig lägenhet. Kristian hade trillat ner från väggen så jag hängde upp
honom igen. Borde börja med skivan jag ska spela in till mina föräldrar (mamma, du läste inte det där
jag har ju sagt att bloggar är för 25 år och neråt) 

Robert skickade ett fint sms till mig och det gjorde inte alls sådär ont att leva då. Sen satt jag och funderade
på hur många skeptiska blickar jag skulle fått ifall jag packade ner maten i denhär charmiga matlåda när jag
skulle jobba. Jag gick dit utan mat överhuvudtaget, konstigt nog.



Sedan hände det inte mer. Jag var ute igår, efter jobbet. Jag fick springa runt på min favoritgata och nynna sommarvisor i mitt huvud och det är vackert i sin fulhet. Jag inser att ingen bryr sig mer än jag någonsin kommer göra om allt som är mitt, det som är kvar, det jag kan bevara. Du är din egen hjälte och det är något visst med att se solen gå upp  klockan 5 på morgonen, på promenaden hem i skavande skor, lyssna på musik med en riktig kompis, skratta och glömma bort alla hemska fula misstag man gör, det är något visst med livet när man inte anstränger sig för att det ska bli någonting. Men det gör förskräckligt ont utan dig.


Kommentarer
Postat av: stora syster i betonghuset / Kortedala

25 år och nedåt...hm :(( Jo jag såg emanuela i lövgärdet i dag när jag väntade på marijana som jobbar på dagiset som ligger nära där emanuela bor!!! Hälsa emanuela att hon är en riktig dagdrömmare.....Hon promenerade 5 meter ifrån mig och jag både ropade och vinkade men hon märkte ingenting :-) Kram och hej från mig !!!

2012-04-12 @ 20:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0