Follow @hybrishoran

Oh sometimes the blues is just a passing bird!!



Gissa vem som fick jobb på fem minuter. Utav världens bästa Thord. I ett Törnrosa-slott i Västerlanda. Och tackat Ja till lägenheten. Jobb och lägenhet. Förmiddagens ångest är bortblåst, nu är jag överlycklig! Jag vill bara gråta av lycka.

Vill ni veta något mer? Jag har köpt ett fotoalbum så nu ska jag klistra och skriva och mysa hela kvällen. Med te och mina analoga bilder. Ni som vet med er att ni är med i mitt fotoalbum har fått en fin plats att skriva ert namn på första bladet i boken. Alla ska med. (Snart kommer ny musik upp på soundcloud! Det låter förfärligt, men jag vill ändå dela med mig!)

Har lånat två fina böcker om den här fina mannen också.
Även Mr. Hendrix, Beatles och en bok om mina favoritpoeter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0