Follow @hybrishoran

I've been a bad person but sometimes you have to overdo yourself to contain something more.


Det har varit fullständigt kaos, i Mathilda Karlsson komprimerade huvud. Jag är tillbaka i Kuballe. Och livet, ja det är ju en livslång resa. Just nu pendlar jag mellan Kortedala, Johanneberg, Andra Lång, Kuballe och Hisingen. För egentligen, så har jag ju inget hem riktigt. I December flyttar vi in i en trevlig 1:a jag och min bästa kompis. Vårt första kommande event i den lägenheten blir en inflyttningsfest, men det jag längtar mest till är att bjuda hem mina underbara brorsbarn Hampus & Jennifer för en hel helg med sin faster. Annika gjorde alltid så när jag kom till Göteborg när jag var liten, och jag kan inte minnas att det fanns något jag tycker bättre om. 

För lite mer mörka vyer på fronten är att min iphone gick ett mörkt öde till mötes igår. Jag tappade den (liksom hundra gånger innan) men denna gång sprack skärmen rejält. Tack och lov hade min kompis skickat ett erbjudande från comviq så jag fick en gratis Iphone 4 när jag bytte till abonemang (som jag kommer behöva nu när jag hoppar in i vuxenlivet) så slutet gott iallafall, kunde varit värre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0