Follow @hybrishoran

What's so bad about being missunderstood?


Kära ni. Jag skulle gärna vilja säga "Förlåt för dålig uppdatering" eller möjligtvis "Ursäkta mig för att jag levt livet ett tag, i'm busy living" men nej egentligen inte. Jag har varit väldigt upptagen med att skjuta ner mina luftslott i en berusad sinnesstämning. Först och främst har jag varit på Åstol som ni vet, landade hos Jessica och barnen ett par timmar, det var så skönt att bara slappna av och vara hos mina favoritmänniskor. Jag for till staden igen och levde loppan, Palle fyllde 20 år och vi firade honom ordentligt på lördagen efter en helgalen fredagkväll på andra lång. Jag blev nedstänkt med vatten och jättefull under borden med en sjöman. Vi drack sambuca och sprang runt som tokar och bekanta råkade jag trilla in i varannan minut så jag lyckades bli väldigt förvirrad under kvällens gång. Jag fick iallafall med mig 3 pojkar hem och placerade dem i varsin säng och kröp sedan ner i min egen och somnade. Blev väckt med kaffe på sängen som fick mig att överväga anlitning just för morgonarbete som kaffekokning, diskning och cigarettsällskap, hade inte suttit fel. De tre pojkarna var självfallet Emil, Nicolas och Palle som tre fulla små troll och jag blev genast sådär mammig som man kan bli ibland.

Bilderna nedanför redovisar en mycket liten del utav allt som händer och har hänt. 1. Palles födelsedagsfrukost jag desperat slängde ihop utav i princip det enda som fanns i vårt kök. 2. Ett nyvaket födelsedagsbarn som är redo för äventyr. 3. Efter min sjuka karatefylla i fredags kände jag att jag behövde ta ett bad innan party nr 2 , badvattnet var helt rosa och jag tog mig friheten att låna min systers sambos badanka nu när jag är ensam hemma och så vidare. 4. Den omtalade badankan i det omtalade rosa vattnet. 5. Jag var inte den enda som var snorfull igår, även emil som efter en stund utomhus tog på sig brillorna och trodde han var så full att han förlorat synen. Vi skyllde på all Elk. 6. Jag och Oscar var oförskämda mot den stora jätten som däckat och klängde på honom när folk tog kort, aja baja!

Så låt mig säga att , nej. Jag lever inte livet för fullt, jag velar mest runt som en barnunge men jag behöver ju värmen och kärleken från mina vänner, men inte alkohol. Så jag ska ha en vit månad, och fortsätta på veganspåret, tror jag kommer må jättrebra. Rensa kroppen rensa kroppen. Nu ska jag klä mig som en prinsessa och dricka te med Erica, sedan ge Emanuela den största kramen i hela vida världen. Änglasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0