Follow @hybrishoran

Utmaning.


Tror den här dagen kan bli ganska farlig. Jag har oroväckande mycket feber, men vänner som behöver mig. Jag har verkligen inte tid att tänka på mig själv idag. Först till Sahlgrenska för att ge Erica en blöt puss och ladda hennes telefon, sedan till Saronkyrkan för att låna pianot så vi kan öva på låten inför begravningen. Jag får en slags krypande känsla i ryggen när jag tänker på begravningen för jag gillar det inte, är inte särskilt rädd för döden men alla dess cermonier är lite creepy.  Men jag måste hjälpa till.  Med eller utan feber. Och jag vill inte gå ut ikväll, kan inte för febern. Men jag gör det ändå, nykter som en religiös man i 102års-åldern med en jävla massa kläder på mig så jag skyddar mitt kassa immunförsvar. För jag "måste följa med , du måste hjälpa mig." så jag har inte mycket till val. Men jag gör det mer än gärna för laget. Mina vänner det vill säga. 

Med andra ord, som sagt, en ganska farlig dag. Men jag ska nog klara det här också. Önska mig lycka till. Det kan jag behöva.


Så här såg gårdagens försök ut att sminka sig i feberångorna. Tror ni det kan funka?
Inte jag heller.

Kommentarer
Postat av: susanna

bara du inte glömmer att man får vara självisk! jag vet inte exakt hur det ligger till men jag har alltid satt mig själv efter min familj och vänner och det gick sådär med min hälsa i längden. ta hand om dig!

2011-11-17 @ 14:17:09
URL: http://djungeltrumman.se/diskobitches

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0