Follow @hybrishoran

May the force be with you Erica Valentina Skywalker Battlemaster Alegria Lind.


En cheerup till Erica som sannerligen måste komma hem från sjukhuset snarast. Står inte ut med att vara en sköka helt själv, så mycket att göra! Nej, det där var inte sant. Sanningen är att jag inte gör mycket alls. Jag är antingen hos henne på sjukhuset. Eller sitter fast i den här smeten. På Åstol.

Anyways; Till ett Star Wars-freak instängd på dårhuset , från en annan på ett mer familjärt dårhus. Men du är utan en lightsaber att leka med, jag lider med dig. Jag nappade tag i denhär när jag låtsades vilja leka med mina brorsbarn och sa "kan jag få leka med den här?" . Jag fick ett tveksamt ja, och så sprang jag in på mitt rum och ställde möbler för dörren. Vad gör man inte för sin kära galning, ett par mil bort och ganska instängd? Jag och Johan kommer och räddar dig imorgon. Don't worry.

Finns ett par saker att längta till.
Flyttar in i lägenheten om mindre än 2 veckor. Jag åker till Stockholm snart för att få, och ge kärlek. Jag känner mig så svulten på kärlek att jag är rädd att jag kommer äta opp honom. Jag åker till London till våren, för att bo där och jobba på ett vackert franskt Café. Och jag hoppas att kärleken följer med mig dit för annars kommer jag bli tokig. Och att Erica checkar ut från the looneyhouse förstås annars lär jag hamna där med inom en snar framtid.
Så nu då ? Har en molande värk i magen, har precis fått ganska omskakande besked som jag inte kan berätta om. Det var väl onödigt att nämna , tänker ni då. Ni behöver inte oroa er, det får ni minsann reda på ändå ni som känner mig. Fråga bara. Herrejösses.

Tror minsann pojken min har tagit sig in och filurat på min design, buspojke. Men fint blev det, tack för den oväntade renoveringen. Är inne på min 6e kopp kaffe för ikväll, skall packa ner hela mitt liv i kartonger och plocka ner exakt 742 bilder på min garderob+väggarna och låter Morrissey och Cornelis Vreeswijk hjälpa till på vägen. May the force be with me. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0