Follow @hybrishoran

Hörru du! Du ja. Du med de vackra ögonen och den tunna överläppen. Ska vi bli ihop? Ja visst ja, det bestämde vi ju för tre år sedan. Grattis!


Jag nämnde igår att jag skulle visa mina kläder. Pja jag kom sliten hem till Emanuela med min rödbrunaktiga stickade tröja och ett par fashionabla* haremsbyxor med något smått psykedeliskt mönster på. Jag satt där med ett omålat ansikte och förfärlig huvudvärk och drack kaffekopp efter kaffekopp och tog mig friheten att krypa ner under täcket, en begynnande feber kom smygandes. Jag fick låna en klänning på obestämd tid som jag sedan föll ganska hårt för. En svart lång sammetsklänning, jag såg ut som ett tält. Knöt ett band i midjan och hissade upp den och det blev hur bra som helst. Det händer inte alltför ofta att jag säger så om mig själv, har en tendens att se ut som en gris i vad jag än klär på mig, men jag kände mig faktiskt riktigt tjusig. 

Följde med min vän till östra sedan fick jag själv smaka på't men efter många om och men hamnade jag i stan trots min feberfrossa för att vara med Emanuela och David. Idag bjussar livet på inte mindre än kaffe, cigg, Tekken5, sjukhusbesök och en dusch någonstans däremellan och för att inte tala om KÄRLEK.  Känner mig inte alltför aktiv, jag måste kurera mig så jag kan fly till Stockholm. För vet ni vad? Idag har jag och Markus varit förälskade och enade i tre hela år. Ett grattis är det minsta jag begär. Gatan heter Julianska, blombud och choklad kan hängas på dörren ,tack! 

Jag älskar dig något otroligt pojken min.

*Fashionabla, såg oroväckande mycket ut som en hipster där jag stod i Angered Centrum med mina brallor.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Ja det stämmer, din blogg är jätte fin tycker ja! :)

Jag har fått för mig att du bodde någonstans i gbg(?) Jag bor i Åmål så de är tyvärr inte så nära, men är jag i gbg någon gång så jätte gärna!

Tack va snäll du är, men du själv är jätte vacker!

2011-11-25 @ 01:09:05
URL: http://crystalcastles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0