Follow @hybrishoran

Påven, knarrande kyrkbänkar och en tjutande orgel


Har precis upplevt mina första och sista tio minuter på en katolsk mässa. Det var nästan lika läskigt och humoristiskt som när min brorsdotter Jennifer började skratta på mormors begravning.

Håller mig till att servera kaffe och kaka spanska pensionärer istället , köket är min kvinnoposition trots att jag så sent som igår blev kallad feminist. Nenene, någon måtta får det vara på galenskapen. Har avklarat söndagstristessen. Imorgon ska jag byta mina skor till ett par som inte känns som en guidad tur i helvetet. Oj, jag sa helvete i kyrkan. Kära hjärtanes.


Kommentarer
Postat av: Ismael.

fint att du är tillbaka.

2011-11-07 @ 00:34:03
URL: http://masksofsmokeandmirrors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0