Follow @hybrishoran

No one laughs at God on the day they realize that the last sight they'll ever see is a pair of hateful eyes. (Regina Spektor - Laughing With)


En hel del nostalgi må ni tro. Sådant kan behövas ibland, även fast det svider lite när man ser hur allt har blivit, när man minns hur man drömde om att det skulle bli. Men det är mycket nya människor. Bra människor. Det är nya namn varje dag, nya leenden och ögon fulla utav liv. En lägenhet att flytta in i om ca 3 veckor och vänliga själar som hjälper mig bygga upp ett hem. Mitt hem.

Igår tog jag och ett par gamla vänner ett glas på Hagabion med Carl och Henning , vi blev ett par stycken tillslut. Vi drog vidare till vårat stammisplace Sejdeln och kvällen har många slut. Imorgon ser schemat ut som så att jag har 10 CV att skicka ut, ett socialmöte att infinna mig på och en Tjörnexpress att sitta på utan att avlida. Åstol och Christine är väl planen, torsdagen spenderas med en kaffekopp hemma hos Jessica och barnen, några utav de finaste människorna på denna jord. 

Med det vill jag nog säga att det är dags att låta kudden få sin nattliga salivdos och trösta mig med att det äntligen finns kaffe i kaffeburken, och pincetten upphittades idag så mitt enorma ögonbryn delats på två igen, tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0