Follow @hybrishoran

Martyr på morgonkvisten.


Jag håller med er. Är hon inte frisk? Har hon vaknat innan minst 14.00 ? Är dethär ett skämt ?

 

Nej mina kära imbecilller. Detta är inget skämt. Blev väckt av ett jävulsting kallt väckarklockan, tidigare än Jesu födelse om ni frågar mig. Hade ett akut sjukhusbesök och har suttit fast i denna smet fram tills nu. Nu har jag tillochmed hunnit vara på arbetsförmedlingen . Jag börjar undra om jag börjar bli galen . Jag lyssnade tillochmed på Micke igårkväll, han tyckte jag skulle vakna 7 varje morgon och inhandla en kalender. Är det jag som är galen eller världen som är sjuk? Ja du kapten röd, jag börjar undra lite. Nu ska jag iväg till Angered (galenskapen sitter i märker jag..) för att skänka lite kärlek till Emanuela, högsta prio. Ikväll blir jag nog av med min utrustning från el hospital. Imorgon är en stor dag! Tänkte sälja en del av min bristande förmögenhet och köpa en biljett till stockholm. Home is where your heart is! Ni kan få se vad jag har på mig sedan , perversa jävlar.

Love and rockets !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0