Follow @hybrishoran

Ju mer de spottar på mig desto snabbare kommer jag blomma.


Det är precis såhär man skall spendera bakisnätter. Kopiösa mängder kaffe och American Dad. Och min älskade Markus också , såklart. Jag är tillbaka här, om Jessika någonsin lärde mig ett jävla skit så var det minsann sista gången vi pratade. Jag lärde mig av hennes misstag. Man kan inte fly från gamla vanor genom att byta stad - i mitt fall bloggadress. Man bryter dåliga vanor, inte fan ska man fly från dem. Dåliga vanor är lite som demoner. Även om man flyttar så kan de förfölja en, enligt fanatiker och allmänt pålästa eller erfarna människor. Kill the demons and break the habits. Det var väl inte så himla svårt. Ju mer de spottar på mig desto snabbare kommer jag och blomma. I stunder som dessa är jag glad att vissa människor visar sig vara en rejäl hög med bajs, det får mig att växa flera centimeter när jag inser att jag aldrig vill bli som dem.

Peace out vindruvsgalna människor, jag är tillbaka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh <3

2011-11-06 @ 02:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0