Follow @hybrishoran

Bang bang, my baby shot me down.



Sitter ensam i lägenheten och önskar livet ur grannarna. Kanske inte till den höga grad att jag skulle ta saken i egna händer men ungjävlarna som konstant plingar på dörren och säger "Hej bajs!" och springer iväg. Nästa unge "Hej din fittmuskel!" och springer fnissandes därifrån. Sista gången gömde jag mig bakom dörren och hoppade fram och skrek "HEJ ERA SMÅGLIN!" och då började 2/5 gråta och dom andra skrattade och pep förtjust "JAG GILLAR DEN HÄR LEKEN! VI GÖR DET IGEN!!!!"  - bitchez vart har ni era fascistoida föräldrar .

Har smugglat in två Crispy Chickens till Erica på sjukhuset, nöjd och glad smaskade hon försiktigt på dom bakom soffan, det gäller att se upp för de galna läkarna. Och se upp för galningarna i rökrummet också. Har nog tappat 2 godisar på golvet i ren diskordination, vet inte riktigt vart jag har händer och fötter idag. Råkade springa rakt in dörrlisten imorse, trampade snett på trottoarkanten och tappar godisar. Godis är bra att ha på fredagar, när man är sjuk och vill känna sig allt annat än ensam. Godis, film med mackan, Emanuela som kanske svänger förbi senare ikväll. För vet ni vad? Tänker minsann ta och bli frisk nu och då går det inte att springa ute mer, även om vännerna säger så. 

Och där flög den tredje godisen ner på golvet, det blir att städa snart. Lägger ifrån mig godispåsen och tjurar på balkongen en stund. Min fot har tråkigt nog somnat och gör mig smått paralyserad vilket förhindrar mig från att ta den där bittra cigaretten, tror det är karman som talar. Imorgon åker jag till Åstol och då lovar jag att bjuda på en liten videoshow + ev. fotografering med min Nikon om inte muttan och pattan har tagit den med sig på deras roadtrip (Ja självklart flyr mina föräldrar landet när jag för en gångs skull kommer) Nog med bitterhet, är man sjuk så är man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0