Follow @hybrishoran

Yes, I like stormy weather from my window sill, you ain't, yeah you ain't so cleaver. You got it all made up. But it feels like love, love, love.


Att främligen gav sin famn till mig i tio minuter för att gråta var visst inte det konstigaste som skulle hända igår. Vad är framtiden och vad vet vi egentligen om den? Jag gick till skolan, jag drack dumt mycket kaffe och satt och tjötade i cafét, Jessika och Emil kom till skolan. Vi hade spanska i en kort stund och sedan tillbaks till la caféteria. Där lyckades vi övertala Palle att följa med ut och ta ett glas öl. Ett glas öl blev 8 liter i form utav två stycken mäktiga öltorn, och annat smakfullt. Vid stängning hällde Jessika i sig det sista utav ölen och fick spagetthiben. Lyckligt nog slutar sagan inte där. Vi hittade en barnvagn, som gjuten för Jessikas rumpa och jag körde henne och hon lipande som en bebis, ibland tittade hon upp på mig och såg ut som en riktigt söt rullstolsbunden filur. 

När vi bäddat ner en aggressiv men ack så glad Jessika i sängen började vår långe vän rensa kylskåpet, gud vet alla ritualer han utför när han är berusad,  detta måste nog vara det knasigaste! Men åh vad vi tycker om honom ändå. Det blev inget käk, men uppesittande till långt inpå morgontimmarna, då insåg jag att jag är sjuk. Feber. Ont i halsen, förkyld. Kul ? Det ser inte så bra ut i mina papper just nu, därför måste jag pallra mig till sadisternas byggnad imorgon bitti ändå. 

Det jag ville säga var att det blev en mycket givande kväll, när Emil kommer på besök blir man så glad, fastän man är ledsen. Att umgås med Palle gör en rent utav lycklig, en sinnesstämning man sällan hittar på trottoaren precis, guldkorn. Lilla vi i stora universum. Sagan slutade gott iallafall, Emil vaknade upp glad och de tre musketörerna (medan Jessika städade) sprang ner till närmsta sushi-hak och beställde hem. Köpte batteri och rullar till kamerorna men tog fel batteri, hårt liv. Jag är nog egentligen för bakis för att sitta här och knappa på tangenbordet, det faller smulor från min mun och bomber över staden så att säga. Då kan man tänka lite på japanerna och skatta sig lycklig över att mitt huvud åtminstone inte ödelägger städer, det bara exploderar då och då. Kärnkraftverk i mitt sinne, gudskelov dags att sova.



Hämnades häromdagen efter hon använt mig i sitt lilla fotoprojekt, hon är vacker den flickan.

Kommentarer
Postat av: Daniella.

åh. jessi är så söt

2011-03-17 @ 12:23:36
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0