Follow @hybrishoran

För det är roligt att vara destruktiv, men kasst för min anatomi.



Kändes bara som att jag borde vinka av dagen med ett inlägg. Imorgon ska rörlig bild-gruppen (Jag och Jessika iallafall?) vara med på debatt i direksändning, fett. Måste hitta något färggrant att slänga på mig i all hast när jag kommer hem. Men det kan bli kul! I livets kategori övrigt ser jag att det trillat in en hundring på kontot, inte illa pinkat! Hoppas mitt bidrag kommer på fredag, vet inte hur jag ska överleva riktigt! Studiebidrag vågar jag dock inte hoppas på, och varför jag började fundera på detta nu var en jävligt bra fråga. Jag som hade förträngt detta fram tills nu när stunden nalkas, hur mycket än försöker blir jag ta mig fan ingen duktig flicka. Tråkigt, hade varit en schysst titel för en odräglig unge som mig! Alltså; Hisingen, debatt, färg på kläderna, nervositet. Låter som något som kan bli spännande.

Förövrigt så lever jag i ångest denna månaden, tur att den snart är över. Min maniska hjärna ber mig förändra allt som går att förändra, och mina muskler ger vika. Ingen bra kombination.

Vill klara skolan - benen tar mig inte dit.
Vill träna - får inte och benen tar mig inte till något gym heller för den delen.
Vill ha ett jobb - men jag bävar inför att gå på arbetsintervju på fredag.
Vill vara vacker - tråkigt nog föddes jag ganska grotesk (precis som alla bebisar) men någon vidare utveckling har inte skett sedan dess.
Vill lyckas med någonting - Det är ju inte så himla enkelt när allt är uppochner.

Truly, så finns det andra saker i världen som är viktigare än att fylla min önskelista. Men idag orkar jag inte riktigt tänka på tunna barn med tomma magar eller japanernas ständiga oro. Lev medan du lever, säger jag Mathilda i våndans och beklagarens bageri Karlsson, idag är det tjurbajs. bullshit helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Jessika

Vackra flicka, kom hit nu så ska jag klappa!

2011-03-24 @ 09:10:16
URL: http://tiokamel.blogg.se/
Postat av: Ronja

Åh, förlåt att jag itne svarar på kommentarer ibland men jag glömmer bort och så! Men jag blir alltid lika glad av dina kommentarer, de är så himla fina! Puss på dig! Och vi måste ses, tycker du ska ta dig till Uppsala och träffa den killen på GUC så kan du ta o träffa mig med. Ska du på nån festival i sommar? puss.

2011-03-24 @ 17:57:49
URL: http://fiveletters.blogg.se/
Postat av: mathea

Grym bild. gillar den verkligen!

2011-03-24 @ 22:24:26
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0