Follow @hybrishoran

Sapphire and faded jeans, I hope you get your dreams, just go ahead, let your hair down!



Hittade en balklänning på Indigo så nu fattas bara skor! Fastän jag så hellre gärna velat gå runt barfota i den här, men jag får vänta tills vi åker till Frankrike! Och åh denna dagen är precis vad jag behövde. Jag är sjuk, förkyld och peppen var näst intill obefintlig, men så tvingade jag mig på spårvagnen, fick jag låst upp min telefon och så satt jag på Jessikas pakethållare medan vi cyklade genom Haga, fikade, hittade klänning + en jättesuperunderbar hoodie för 40 kronor! Hade nästan glömt hur underbart vackert det är i Haga, nu har jag ont i röven efter de skumpiga kullerstensgatorn på en pakethållare men varm i hjärtat! Like cherry on top hade jag den bästa utekvällen någonsin igår med underbara vänner! Idag har jag sjuk-fredag med film och te hela kvällen!

Let's put on some music and take off the god damn shoes!

Styrkekram! Mathilda.

Kommentarer
Postat av: Jessika

AAAAAHHHWWWW glgllglöehlglglll. Dör av den än. Tack för idag fina vän, krya på dig pusspusspuss.

2011-03-25 @ 18:29:51
URL: http://tiokamel.blogg.se/
Postat av: Rebecca

HERREGUD SÅ FIN

sv: tack så mycket :D

2011-03-26 @ 13:46:54
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: Daniella Lejonhjärta.

åh så fin.

2011-03-27 @ 01:24:27
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0