Follow @hybrishoran

Ca Plane Pour Moi!



Och så här ser den ut på! Halsbandet köpte jag igår, för en tjugolapp och en silverpeng. Förutom det så vaknade jag upp med en sjuk längtan att gå ut och springa. Sprang runt Greggan och sedan gjorde jag en hel del hemmaövningar på golvet, fick för mig att jag ville ha en pilatesboll också, men där satte jag stopp. Har inga pengar för aohmmm-övningsgrejer. Får köra äkta stenåldern-style istället! Men klänningen är där, ja. Och nu när jag ändå börjat dagen som en hurtbulle tänkte jag cykla in till stan för att dricka kaffe med ett par tjötkärringar. Jessika & Palle, pallra er till stan! 

Anyways and always neverways and everything! Jag gillar att det är lite grått idag, perfekt väder för att vara lite bitter helt enkelt, för att sedan bli glad igen! Jag är inte normalt funtad, kommer aldrig att bli bara lev med det! Nu bubblar jag över av information till min kära kompanjon Buscki så jag måste faktiskt sluta skriva nu, tiden väntar inte på någon, inte jag heller! Förövrigt tjackar jag denhär låten idag och förslår att ni gör detsamma.

Kommentarer
Postat av: Jessika

grrr

2011-03-27 @ 15:37:01
URL: http://tiokamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0