Follow @hybrishoran

Well I bet that you look good on the dancefloor, dancing to electro-pop like a robot from 1984!


Igår skrek mamma, med tårar i ögonen. En salig blanda utav lycka och ångest "Hamnen är FULL utav båtar! Om vi blir färdiga i midnatt så ska vi vara glada!" Jag sprang ner och mötte Jessika och vi tog varannan båt. Efter 2½ timme hade vi tagit i princip alla och gick till Rökeriet och unnade oss varsin öl med Palle, Emil och Elli. 

Idag kommer min lilla energisprudlande Fredrika, kommer känna mig så sjukt mycket starkare då. Då ska vi ta denna kvällen till att jobba mer i hamnen, innan det ska jag städa grannhuset med mina fina musketörer som medarbetare. Imorgon smäller det. Andralångdagen låter som något för oss, innan vi drar till förfest på Kontiki och därefter Håkan Hellström. Balklänningen ser jättebra ut förövrigt, börjar känna mig nöjd! Nu ska jag bara hitta lite energi på botten av bottenlösa hålet, så att säga. Mina klippor är ju här, hur ska det kunna gå fel?



Springer upp och snor pappas fesketröja och gömmer mig under hatten och massa läppstift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0