Follow @hybrishoran

Var jag något annat förr, när jag inte visste vem jag skulle bli.


Det går inte att hålla fast längre. Jag är så van vid att inte säga något längre, så van att le och hålla käften. Fallerar, fallerat, faller. Lyssnar på Melissas nya singel "Innan jag kände dig". Känner, avskyr och älskar.

Vem har förstört mig då?

Gråter, tappar porslin och gråter. Tänk så är allting mitt fel. Fan vad jag förpestar denna gudsförgätna blogg. Ännu ett tårdrypande inlägg som slungas ut i cyberspace som kommer försummas ut i 6 miljarder andra världar, hos var och en människas lilla vrå i hjärtat som kan släppa in något. Jag är för rädd för att släppa in någon, då brister muren. Den jag har jobbat på i hela mitt liv, i hopp om att bevara det som stanna vill.

Om ändå Dave var här, och tog mitt hjärta och blåste på det. Men jag har redan kvävt honom till den höga grad att det brast.

Kommentarer
Postat av: M

finns!

2011-06-04 @ 18:54:34
URL: http://soulsong.blogg.se/
Postat av: minna martina.

Du är så fin tycker jag, vill ge dig ett litet hjärta. <3 till dig alltså. Många kramar från Minna Martina Skev.

2011-06-05 @ 00:28:45
Postat av: Mathilda

Minna Martina! blev nyfiken, vad är du för en liten filur? Länka gärna blogg om du har en sådan, wanna see a face on that pretty name.

2011-06-05 @ 20:54:25
Postat av: melissa.

Älskar din blogg, du skiver himla bra tycker jag!

2011-06-07 @ 23:13:05
URL: http://crystalcastles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0