Follow @hybrishoran

Tusen svalor ler över oss när vi dansar, jag tänker inte sluta sjunga förrän jag tappat alla toner jag har!


Nej men hej Kortedala, du fina bohemiska lägenhet och vackra storasyster, och frenetiska micke såklart. Här mår jag bra! Packar det sista, passet kan ju vara bra att ha med sig! Och den andra minoltan, stack iväg till Joachim där jag fick 8 st fotorullar för en billig peng, nu är jag säkrad! Som tack lånade jag ut min älskade cykel till honom över sommaren, har ju ingen tid att cruisa runt på den i sommar när jag ska hoppa på båtar ute på västkusten. Strumpor har jag köpt också, och ett par jättefunky solbrillor to die for för trettio spänn! Nu ska jag in till stan och träffa Erica en stund, måste ha lite utav mina fina vänner som inte följer med till Frankrike, så jag inte saknar ihjäl mig på resan! 

Nu hoppar vi högt och tusen svalor över oss ler när vi dansar i förorten, så det så! DET SMÄLLER, HÅLL INTE FÖR ÖRONEN. DET ÄR TINNITUS I HJÄRTAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0