Follow @hybrishoran

I'll never be your beast of burden, but i wanna hold your hand, fniss.





Live från Ingenmansland, igen. Inatt har gråtit ut min själ, tror grannarna har sovit lika dåligt som jag. Köpte (som ni ser) en lite för liten och lite för bögig bikini än vad som är hälsosamt. Men jag tänkte min bleka porslinshud skulle få lite färg, jag har dock inte alldeles för höga förhoppningar, mitt pigment är inte vad det en gång varit förstår ni. Tänk när man kunde springa runt utan solkräm i timmar, barbent och pendla mellan havet och lekplatsen och se ut som en pepparkaka på bara en förmiddag.

Right; Två låtar som vi repade ihop i Frankrike till bröllopet på lördag. Kommer på mig själv med att gå runt och spänna mig och stressa upp mig inför det där jäkla bröllopet, ska bli så roligt. Dock så är jag satt att manöverera Stefanoz kamera som fotograf, bartender senare under kvällen och dessutom de där 10 minuterna på scen där vi ska framföra vår bröllopspresent, känner prestationsångesten stiga inombords. Jag lyckas alltid bli den där som får så många uppgifter att jag hinner dö 30 gånger inombords för att jag stressar upp mig så jävla mycket. Som ni märker blir det mycket cambilder, jag har ingen tillgång till kameran men jag ska förhoppningsvis köpa mig en egen när jag får tjänat ihop tillräckligt. 

Medan man sitter här in the middle of nowhere hinner min far och bästa vän bli näst intill mordhotade på den annars så händesefattiga ön Åstol, kan inte vara lätt att vara hamnvärd när inte jag är där och styr upp saker och ting! Skämt, och sido. Tänkte tillägna ett par rader åt den korpulente galningen i Kuballe (och då menar jag för allt i världen inte zander denhär gången), Jessika. Vi måste snacka. Det här funkar inte, jag klarar inte av att det är som det är längre. Vi funkar inte. (Ja, jag försöker göra dig nervös) Du kan inte sitta i ditt jävla koballe när jag säger att du ska vara här! Mitt sista bud är att du åker med morsan upp på fredag bara för att hälsa på mig och sen åker med oss hem igen! Annars är det SLUT! :@ puzz.

Ni ser, det där med styckesindelning var ju inte så jäkla jobbigt. Jag är arg och uppstressad nu. Arg på Micke som är kvar i Göteborg och har dumheter för sig på Annikas födelsedag och allt. Uppstressad och behöver en gitarr, alternativt ett piano, så att jag kan ta det piano (hehhe) de sista dagarna innan bröllis. Nåväl, dricker smutthiee och steker resten av dagen, mañana mañana som man säger det


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! jeeeez. Jag har också funderat på den möjligheten! ska tala med din mor i morgon..!!! bögig bikini, bruden, do you poop rainbows too? Cigg på altanen- dags, måste umgåååås med diiiiig .

2011-06-29 @ 16:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0