Follow @hybrishoran

Happiness Is A Warm Gun.




En salig blandning, jag och Jessika chillaxade i Botaniska, och sista bilden är på Åstol utanför huset.

Kära nån. En sådan kaotisk vecka. Ett prydligt kuvert där 6 mindre prydliga IG vilade, dock också en hel del skapliga betyg tack och lov. Och nu tycker man att det borde vara slut på stress och kaos.  Idag, för första gången på veckor bestämde jag och Jessika oss för att ta en afton bara vi två. Vi cyklade först in till stan och införskaffade in nya vackra underkläder inför vår Frankrike-resa och anda dagar när man behöver känna sig extra fin, sedan cyklade vi in i Botaniska och satte oss på gräset och andades ut lite. Vi gick hem och hittade en nyvaken Palle i sängen, han for tillbaks till Kungälv för att genomföra en packning och vi satte iväg till Focus. Införskaffade hårfärg och även andra grejer inför resan. Köpte ett skrivblock så jag får skriva av mig en massa nu medan jag inte har dokumentet för boken i närheten, jessika sitter och syr. Nu sitter jag rödhårig på Johannebergsgatan och känner mig ganska tillfredsställd bortsett från att jag skriver detta som jag skriver till en avlägsen släkting, men jag skulle vilja tro att det beror på sömnbristen. Imorgon ska det växlas pengar och införskaffa filmrullar, tar HI-MA Minoltan med mig till Frankie, det kommer nog bli funky bilder. 

Igår tog jag studenten, som ni nog förstått by now. Kvällens slut fick jag inte ta del utav och tur var väl det, i oturen. Uppenbarligen stannade mitt hjärta lite då och då och jag blev buren hit och dit och några andetag var för mycket begärt. Vaknade åtminstone upp med lite mer hjärta och huvud imorse, om än ingenting att skryta med så att säga. Men innan hjärtklappningar och andra ruggigheter så sprang vi runt på Andra Lång, vi skippade "För vi har tagit studenten" in lack of happiness, men vi sjöng på en hel del annat och skuttade runt tills vi hittade ett bekvämt ställe. Förtäring på järntorget i form utav BK låter oerhört bekant, men efter det svartnade det ganska rejält. Med andra ord avslutade jag min studentkväll precis som alla andra stackare, bortsett från att jag inte druckit någon alkohol bortsett från några klunkar vin på flaket. Otur? Kanske, skulle dock hellre vilja säga att jag är ganska glad att jag lever, och att jag är omringad utav så fina och bra människor jämt och ständigt.

Det kommer förmodligen inte mycket mer uppdatering än så här på ett tag, morgondagen prioriteras väl i form utav resfeber, införskaffa saker inför resan, växla pengar och. resfeber. Jag skattar mig lycklig över att mitt röda hår skiner mer än vad jag gör själv just nu, mina ögon går i kors och febern gör sig påmind gång på gång. Vackra människor som råkat titta in här, ta vara på er. För ingen är en ö, varje människa är ett frö.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

wow så fint!

2011-06-12 @ 11:07:48
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0