Follow @hybrishoran

Glöm mig inte, jag har bara slutat andas.


Nu är det väldigt bråttom. Tror jag. Frisören tänker rädda mitt miserabla hår för ett öde värre än döden. Det är bal idag, mina damer och herrar. Jag och Palleballe har taggat hela dagen (nej) och lagt upp våra kläder fint på sängen och nu slappar vi. Det är inte befogat för min del, jag ska ju som sagt till frisserian. Jessika som höll på att avlida i en enorm beslutarångest har äntligen hittat the shoe of her life and love och är på väg mot tjörnwoodskogen.  Det är alltså bal idag. Japp. Surrealistiskt om ni frågar mig. Jag är inte ens lite sugen på sånna där bögerier, tänker svassa runt i min klänning ett tag, dricka lite (mycket) och glömma att jag är ful, så det så! 

Förutom det så är det en hel jävla cirkus här, i det tomma huset på Åstol. Recordings, filminspelningar och en jävla massa bilder på skruttan Ola som har gått och blivit modell på senare dar. Kuligt! Bilden ovan är från Olivias portfolio, Palle fick manöverera Nikon ett par ögonlock.

Nu har jag ännu mer bråttom, jävlar i lådan. Hör ni ett ljudligt knall från den gudsförgätna ön är det förmodligen jag som exploderat i mitt stressharem. Bye fockoes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0