Follow @hybrishoran

Au Clair de lune, things will never be the same.



Det här är min nya kärlek, tveklöst. Nu har jag löst det problemet, bra. Mm, just det!  Nej. Jag tog tummen ur röven och vandrade iväg för att ta en dusch. Två stycken femmor utlovade mig 20 minuter av grundlig rengöring från topp till tå. Med min jäkla otur så hoppade jag ur kläderna och in i en svinkall dusch, stod panikslagen och vred på alla olika grejer för att få vattnet varmt, utan framgång. Det isade ända in i märgen, försökte frenetiskt få ut schampot ur håret och sedan hälla på balsam och upprepa proceduren. På andra sidan väggen är toaletten, där hör jag stön och dunsar i väggen, räknade ut mitt i min judedusch att ett par inte hade ett rum ledigt och var asnödiga. På sexfronten. Paret skriker och stönar för det vilda, jag ville inte delta i detta evenemang mer än nödvändigt så jag hoppade ur duschen så fort mina stelfrusna ben kunde. Överlät deras pippande åt ödet, jag har svårt att vara kommentator mellan väggen och hade ingen lust med sådana fasoner heller för den delen. Fick snicksnackat lite med la bästiso Jazz i telefonen, med en rad olika avbrott som kukbergets dåliga täckning orsakade. Jag har också druckit massa kaffe, och juice, och smoothie och det gör att livet stundvis känns ganska gött. Det har ni förmodligen egen erfarenhet utav, skulle jag gissa på. Nu ska jag ringa kärleken och riva upp bröstkorgen och sjunga kärleks-serenader, äe de fint! Lämnar er åt ert vackra öde till skillnad från mitt, it's good for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0