Follow @hybrishoran

Om jag står i dödsannonserna imorgon är det förmodligen pågrund av min hårfärg och frisyr. Sorgligt men sant, jag vet hur inte jag inleda mitt avslutstal!




Tack Joachim, för bilderna! Så sjukt mysigt att se tillbaka från den underbara veckan i Paris. Här sitter jag som en pretentiös skitunge som egentligen borde sova, och tvätta underkläder eftersom det råder stor brist på det här i mitt och Jessikas kollektiv. Faktum är att vi sprungit utan bh i en vecka, snacka om att släppa lös de onda makterna, skumpar sådär gulligt under tröjan inte sant? Skämt. När jag fått ordning på den här röran, tänkte jag ta tag i röran som slemmar som en pasta innanför pannbenet, skriva ner allt i den nästan bortglömda boken. Har som sagt kört fast och inte vågat öppna dokumentet i rädslan om att jag låter den fallera i min envishet. Men längtan står och knackar på dörren, själen blöder, vänster höger vänster höger. Lyssnar på gamla listor, sitter som sagt som en pretto-unge i Jessikas mors pangröda skjorta och svarta hängslen och kjol. Dags att göra något åt det där med mina homosexuella tendenser. Inte för att det är något fel på att vara det. Det klär mig inte bara, när jag är så pojkkär. Äh glöm det.

Påtal om homosexuell, tänkte gå och kolla till Jessika innan jag fortsätter med röran som häver sig över mig hinkvis. Just nu består våra konversationer på ansiktsboken torra dialoger så som:

heeje
16:06
Hur går det för dig?
sliter du?
thetjehehe
jag blöggar
tror jag
sover lite
klär av och på mig
tvättar
hänger upp kläder
ska fixa lite kaffe
du sliter...
nejdå
nämen allvarligt! ...
jag vill inte ha smisk
lånar lite bilder av dig?
ahrå
Mathildaaaa......
ja?
vadvadvad
sägsägsäg
eeeeehhhhh
godis?
sen?
du?
jag?
hmmmm
;);););
vart ska du få tag på denna livskrydda?
i din mammas...
affär
!
eller cafe
M: heeje
J :Hur går det för dig?
sliter du?
thetjehehe
M: jag blöggar
tror jag
sover lite
klär av och på mig
tvättar
hänger upp kläder
ska fixa lite kaffe
J: du sliter...
M: nejdå
J: nämen allvarligt! ...
M: jag vill inte ha smisk
J: lånar lite bilder av dig?
M: ahrå
J: Mathildaaaa......
M: ja?
vadvadvad
sägsägsäg
J: eeeeehhhhh
godis?
sen?
du?
jag?
M: hmmmm
J: ;);););
M: vart ska du få tag på denna livskrydda?
J: i din mammas...
affär
!
eller cafe.

Nu, när ni tagit del utav mitt och Jessikas kärleksliv.. tänker jag. Gå. Det här var ju nästan lite pinsamt. Aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0