Follow @hybrishoran

Nightmares keeps rambling into My head


Haft en jättenykter kväll bland fulla människor, det gjorde mig inte en sak. Hade faktiskt jättetrevligt, rensar ur kroppen och det behövs. Det är väl också det som är skönt, man behöver ingen hjärnskrynklare för att rena kroppen på skit, mitt huvud är väl en annan femma men just nu hade jag inte kunnat bry mig mindre. Stort blandat sällskap, trevligt. Ett förövrigt ganska hemskt ord. Trevligt. Trevligt och roligt. Nu kan jag självklart inte somna om. Mardrömmen, skaver lika vasst i huvudet tre år senare. Ni är förövrigt asdåliga på att kommentera så nu är jag bitter och kreativiteten blöder. Har ingen lust längre, så att säga. Fast egentligen älskar jag minst 90% av alla som läser min blogg, så det gör förmodligen ingenting.

Kommentarer
Postat av: Markus Erikzzon

JAG KOMMENTERAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D



älskar din blogg det vet du

2011-07-31 @ 13:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0