Follow @hybrishoran

Rösterna blir fler, karaktärerna färre. Bli aldrig som oss, bli värre!


tillbaks i dårhuset, där hunden springer runt med en mantel gjord utav en kökshandduk (okej, det var mitt busstreck, but still!) och där pappa dansar runt i kalsonger i köket och slappar framför tvn. Okej det är ganska hemtrevligt, vulgärt men hemtrevligt och jag skulle inte vilja kalla mig mindre vulgär och brutal än någon annan. På begravningen nästa vecka bär jag utstyrseln ovan (kanske ska ha någonting på benen, vore inte så passande att komma alldeles för lättklädd) och ett par svarta jeans. Blir lite Beatles-tema på min dresscode, för att hylla den lilla ängeln vars kropp vi ska säga farväl till. Ett svart band i min tofs också, det blir nog bra. Hoppas att du store G där uppe i himlen tar hand om mormor, för faktum är att hon har tagit bra hand om mig! Rolig är hon också, och bitter, precis som jag! Mamma är och rensar ur lägenheten idag med sina syskon, så tänk lite extra på henne idag du allsmäktige härskare osv.
Alltså jag lider inte utav narcisism, jag har bara alldeles för snygga vänner för att publicera dem här. Ni hade fått orgasm och dött. Och om ni ska kunna vänja er över mitt vedervärdiga anlete och utseende i allmänhet är det ganska bra att själva skrivaren visar upp sig ibland.
Kommer så tappa läsare nu.
(vem bryr sig?)
hoppas ni inte fått men för livet nu
det vore synd om ni missade nåt
har hört att 2011 ska bli ett toppenår?
Åh vilken klyschig värld vi lever i, i hate to break it for you men det är aningen överskattat, plattityd!
Tillbaks i dårhuset, där hunden springer runt med en mantel gjord utav en kökshandduk (okej, det var mitt busstreck, but still!) och där pappa dansar runt i kalsonger i köket och slappar framför tvn. Okej det är ganska hemtrevligt, vulgärt men hemtrevligt och jag skulle inte vilja kalla mig mindre vulgär och brutal än någon annan. På begravningen nästa vecka bär jag utstyrseln ovan (kanske ska ha någonting på benen, vore inte så passande att komma alldeles för lättklädd) och ett par svarta jeans. Blir lite Beatles-tema på min dresscode, för att hylla den lilla ängeln vars kropp vi ska säga farväl till. Ett svart band i min tofs också, det blir nog bra. Hoppas att du store G där uppe i himlen tar hand om mormor, för faktum är att hon har tagit bra hand om mig! Rolig var hon också, och bitter, precis som jag! Mamma är och rensar ur lägenheten idag med sina syskon, så tänk lite extra på henne idag du allsmäktige härskare osv.

Alltså jag lider inte utav narcisism, jag har bara alldeles för snygga vänner för att publicera dem här. Ni hade fått orgasm och dött. Och om ni ska kunna vänja er över mitt vedervärdiga anlete och utseende i allmänhet är det ganska bra att själva skrivaren visar upp sig ibland.

Kommer så tappa läsare nu.
(vem bryr sig?)
hoppas ni inte fått men för livet nu
det vore synd om ni missade nåt
har hört att 2011 ska bli ett toppenår?

Åh vilken klyschig värld vi lever i. I hate to break it for you men det är aningen överskattat, plattityd!

Flower power to you fine people!

Kommentarer
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

2011 blir ett toppenår. nästan helt säker.

2011-01-11 @ 09:56:37
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0