Follow @hybrishoran

“Adolf Hitler: I said a glass of juice, not gas the jews!”



fasen, det måste erkännas. Detta är inte högmod. Detta är ett konstaterande; Jag är ett GENI. Jag har funnit de perfekta generna, dömt för att hitta botemedlet för aids, dömt för att bli den förste som pillar Göran Persson i näsan och skriker "Napalm-bomba hela skiten alltså! Hatar fan Göran alltså!".

Han; påläst, tuggar historieböcker som kvällsmacka, slåss med träsvärd i en hemlig klubb som hålls i träkojor på sommaren (brutal lögn, han kommer slå mig när han läser dethär) Hon; vet hur man tömmer och rengör ett akvarium och sen är hon en jävel på att böga sig med hästar också. Tillsammans blir det: EN SUPANDE KEDJERÖKANDE KAFFEBEBIS!!!!!!!!

I'm just making my point liksom, hur genialiskt är det inte egentligen? Jag har två vänner, av många andra förstås. Men de lyckades bara se rätt lustiga ut och kommer få grymt fula barn ♥

Kommentarer
Postat av: Jessika

ha-ha-ha. du vet. fult som knark!

2011-01-04 @ 01:11:55
URL: http://tiokamel.blogg.se/
Postat av: Anonym

.....

2011-01-04 @ 16:45:18
Postat av: mayy

bäst, helt enkelt!

2011-01-05 @ 00:17:26
URL: http://soulsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0