Follow @hybrishoran

Det finns saker som slår ut ett bra inköp, men inte idag - true that mathilda karlsson.


Jag kunde inte låta bli att flina för mig själv när jag trillade ner mot Runstavsgatan med Kärleksens Bandvagn i öronen. Det är något visst med att åka spårvagn på morgonen. Morgonen heter Tisdag och att jag lever blir lite mer uppenbart med lukt av svavel i luften och grus i skorna.

Det kommer bilder, tro mig det kommer bilder. Jag har nämligen köpt ett par asläckra kängor på Myrornas, en ny skrivbok klädd i tyg från Indigo (så jag kan försäkra mig själv om att jag inte kommer bränna upp den för att den är så fin, vill också påpeka att jag inte är någon pyroman. Bara rebellisk och revolterande, ord ska skrivas ner och skapa en historik för framtida gråa dagar som man växer in i tillslut. Ska bara intala mig själv det först)

Kommentarer
Postat av: dann.

jag vill med hitta asläckra kängor på myrorna. åh.

2011-01-19 @ 16:01:37
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0