Follow @hybrishoran

Sluta lipa, köra min bil, rakt ut för ett stup Precis, precis, precis som rockbrudarna i filmen gör.




Om jag ska dö vill jag göra det med stil
Som Thelma och Louise
Som en sista utväg undan
Harvey Cartel och resten av snutarna
Sluta lipa, köra min bil, rakt ut för ett stup
Precis, precis, precis som rockbrudarna i filmen gör
Och det är vackert och när jag dör ska det vara precis sådär
I tusen kilometers fart rakt ner för backen

♦ Om jag ska dö vill jag göra det med stil ♦ som Thelma och Louise ♦ som en sista utväg undan Harvey Keitel och resten av snutarna ♦ Sluta lipa, köra min bil, rakt ut för ett stup ♦ precis, precis, precis som rockbrudarna i filmen gör ♦ och det är vackert ♦ och när jag dör ska det vara precis sådär♦ I tusen kilometers fart rakt ner för backen♦

Hör och häpna! Köksbloggaren är tillbaka. Sittandes på barstolen vid köksön med kaffe, högtalare och gärna apelsinjuice också; det är en bra start på dagen. Eftersom jag varit mycket stillastående de senaste dagarna och med det menar jag torr bloggning, knaper internetanslutning, mycket skolstrunt och så tänkte jag skrapa ihop ett någorlunda blogginlägg. Den måste hushållas precis som alla andra ting i denna lustiga värld. 

När jag vaknade så tog jag tillfället i akt att springa upp och ner för trappan ett par gånger. Upp och hämta kamera, ner och fotografera rummet jag möblerade om, springa upp med kameran, springa ner och hämta datorn, upp och sätta sig tillrätta. Och PANG, där har ni ett stökigt men nymöblerat rum. Lägg märke till den hjärtformade keramikskålen i fönstret, det är ett konstverk av självaste Dannonino. Den funkar fint som askfat eller möjligtvis att hälla glitterstoft och önska sig något (Jag och Jennifer brukar göra det ibland, ha den som en magiskt liten älvguldsstofts-gryta. Kanske går det också att lägga kärleksförbannelser över pojkar, då tänker jag göra så Markus Krunegård ändrar sexuell läggning och blir kär i mig!)

Nu ska jag börja packa för kommande äventyr, även ringa Bushman för att se om hon överlevt natten! Om hon inte klarat sig utan att ha tappat förståndet ska jag se till att hon blir en snygg änka som tröst! BRrrGrrhhmm, angry friend walking. Flickan från ön bredvid fick problem, men då blir det förmodligen tu man hand med Mel C istället. Tjusigt värre! 


Kommentarer
Postat av: Buschman

<333<3 fniss, ring snart!

2011-01-16 @ 16:07:25
URL: http://tiokamel.blogg.se/
Postat av: Rebecca

otroligt fint!

2011-01-16 @ 17:05:19
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

ÅHHHHHH du har sparat askkoppen/skålen! ♥

2011-01-17 @ 11:22:36
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0