Follow @hybrishoran

Det sas en gång att jorden är rund och vi har inte fått en blund sen dess.



Jag vill ha tillbaks mitt röda hår. Det var ju inte allt för längesen och nu på vintern kan man behöva lite kontraster i vårt vita vinterklimat. Lite färg på vårt gråa land är också bra. Men det får bli när jag fått pengar nästa gång! Har inte varit hemma på ett bra tag nu så när mamma hämtar mig är det med lättnad. Ett dygn på hemmaplan i galenskapen sen är det tillbaks till Göteborg. 

Uppdate; Nu är jag hemma igen. Hemma i kaoset, som är förvånansvärt lugnt. Tänkte börja packa i ordning för att bege mig till stan imorgon! Men först kommer Melinda och Emma för en liten get together oss tjörnbor emellan som fortfarande har vettet i behåll och inte blivit dekadensförgiftade utav denna gudsförgätna ö. Fräschare bilder får ni någon annan dag, just nu har jag knappt ork att ta mig en välförtjänt dusch. Det är jobbigt att vara dekis i Koballe, den enda nypa luft man tar är när man ska ut och ta ett bloss i ladan, och där luktar det hästbajs. 

Hur som helst pillar jag ihop en ny lista på Spotify, och eftersom jag tycker om er så mycket (fniss) så delar jag med mig utav den. musik för folk som inte kan bete sig som folk .
mathilda says (22:44):
hade varit skönt att ha dig hos mig och inte vara rädd bara <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

wow, du är så vacker<3

2011-01-16 @ 09:28:43
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0