Follow @hybrishoran

Well, she's walking through the clouds with a circus mind, that's running wild.


Promenerar sakta ner mot spårvagnen för att bege sig till Hitlerjugend, morgonspårvagnsåk är riktigt mysigt. Börjar känna mig hemmastadd nu faktiskt. Kaffe färdigt när man vaknar och en morgoncigg på balkongen, fint! Igår var trevligt trots vart vi befann oss. Jag, Jessika, Josefina och Martina drack billigt utan att hamna på golvet. Roligt hade vi också. Idag är det helg och då skall det firas för Stefan Härskaren i kossornas rike som fyllde år igår! Los Grattoz La Stefano! 

Förövrigt så går alla toaletter i F#dur när man spolar för er som undrar. Ett musikaliskt geni i släkten räknade ut det varje gång han spolade. Det må jag säga är lite galenvarnig. Men det är ju bara min åsikt. Där ligger man i lä på galningsfronten för en gångs skull.

Mer än så finns inte på lager just nu, huvudet är fullt utav musik och stress, lite kalabalik och ilska också såklart. Som alltid. Nu ska jag vara så homosexuell att jag ska ladda ner Twilight. Inte för eget bruk förstås, skolarbete! (kände mig skyldig att förklara mig och min sexuella läggning och filmen som numera är ett skällsord i mina öron då den i mina ögon är en riktig utdragen och dryg kärleksrulle av den mesigaste utav den mesiga sorten. Därför vill man ju inte att ni ska tvivla på min läggning. Fullt hetero, typ.)

Har ingen fancy bild att lägga upp idag, och så är det med det! Men istället tipsar jag er om en tårdrypande snyftlåt bara för att alla behöver en sån ibland.


Det sägs

Kommentarer
Postat av: Rebecca

'fullt hetero, typ'

2011-01-14 @ 11:02:35
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0