Follow @hybrishoran

alla ryggar tillhör dig tills jag går fram, "förlåt jag trodde du var nån annan"



Dagens outfit omg! Nej, den här bilden är tillägnad tönten på andra sidan landet som förutspår att jag kommer bli en stor modebloggare en vacker dag. Jag? Tjejen som klär sig som en liten fattig unge från Ukraina. Här har ni resultatet utav att aldrig somna, alltså kliva ur sängen alldeles för många timmar för tidigt. Alltså; Markus, här har du dagens dresscode! (hatar ordet, hatar ordet "outfit" också. Vad hände med världen?) Jag får ursäkta mig på tuttfronten, de har aldrig vunnit något pris,  men skulle det finnas ett "hoppar fram så fort kameran kommer fram"-priset skulle de definitivt vinna. Nu är jag rebellisk och bryr mig inte så det så. Dagens mjukporr sjuttiotredje upplagan since 1945 eller nåtnåtnåt. Har verkligen ingen aning om vad jag snackar om.

Idag är dagen. Dagen då sadistanordningen öppnar portarna för sina små judebarn igen. Jag bär rött läppstift dagen till oära och leker lite the grudge såklart. Hatarmittlivochvilldö. Tur att jag har Jessikas gosiga halsduk att gömma mig under, den kommer vara till nytta i princip hela dagen.

Har haft fetaste verbala brottningsmatchen med morsan, skäggis stod och hejade på men sa inte mycket. Därför flyr jag min kos lite så de hinner sakna mig lagom tills min väska kommer på posten! Men nu är iallafall dagens klädångest över. Och sitter nu här iförd i strumpbyxor (från h&m) en röd kjol (second hand) svart linne (topshop) och min favorit jeans-skjorta. (Beyond Retro) Läppstift också (från botten utav min låda med sminkartiklar) och så har jag dekorerat fingrarna med diverse småstrunt (Lindex) Så, nu har jag bögat mig tillräckligt, det här tog verkligen död på min sista gnutta värdighet! Så slit den i stycken mina små tigrar! På tal om det, har tigermönstrad engångskamera i väskan också, ska försöka mig på att ta lite balla bilder med den förstår ni. Skämt. Kul, det blir nog bra!

Nu ska jag sörpla kaffe tills jag går på högvarv! 

*MWAH* /mathi

Kommentarer
Postat av: Buckinki

Hahah ja älskar dig med, och detta gjorde min halvlånga bloglovinlista med de "rätta" bloggarna rätt blek. Så glad att du kommer idaaag, vi ses snart!

2011-01-11 @ 07:54:38
URL: http://tiokamel.blogg.se/
Postat av: Rebecca

fy fasiken vad snygg du är människa

2011-01-11 @ 11:03:53
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0